JEI APPLE IOS ĮRENGINYJE NERODO LOKACIJOS

1. Patikrinkite, ar yra įjungtas „Location Services“:

Settings > Privacy > Location Services

 

2. Patikrinkite, ar interneto naršyklei suteiktas leidimas naudoti lokaciją:

Settings > Privacy > Location Services > Safari Website > Ask Next Time arba While Using the App

 

3. Jei tai nepadeda, tuomet išvalykite naršyklės laikinąją atmintį:

Settings > Safari > Clear History and Website Data > Clear History and Data

Taip pat, nunulinkite lokacijos leidimus, kad galėtumėte vėliau juos vėl suteikti iš naujo:

Settings > General > Reset > Reset Location & Privacy > Reset Settings

Jei Android įrenginyje nerodo lokacijos 

 

1. Patikrinkite, ar telefone yra įjungta Location / Vieta:

EN: Settings > Location > On

LT: Nustatymai > Vieta > Įjungta

 

2. Patikrinkite, kad interneto naršyklei būtų suteiktas leidimas nustatyti lokaciją:

EN: Settings > Apps > Chrome (arba kita jūsų naudojama naršyklė) > Permissions > Locations > Allow only while using the app

LT: Nustatymai > Programos > Chrome (arba kita jūsų naudojama naršyklė) > Leidimai > Vietovė > Leisti tik naudojant programą

 

3. Patikrinkite, ar jūsų Chrome (ar kitai) naršyklėje būtų nustatyta, kad interneto puslapiai gali gauti lokacijos informaciją:

EN: Chrome > Settings > Site Settings > Location > Ask before allowing sites to know your location

LT: Nustatymai > Svetainės nustatymai > Vieta > Klausti prieš leidžiant svetainėms žinoti vietą

 

4. Patikrinkite, ar jūsų Chrome (ar kitoje) naršyklėje https://trenkturas.lt puslapis nėra įtrauktas į blokuojamų puslapių sąrašą:

EN: Chrome > Settings > Site Settings > Location > Blocked

LT: Nustatymai > Svetainės nustatymai > Vieta > Užblokuoti

Jei tame sąraše rasite https://trenkturas.lt, spauskite:

EN: https://trenkturas.lt > Location access > Allow

LT: https://trenkturas.lt > Prieiga prie vietovės > Leisti

 

Meniu ir terminų pavadinimai gali šiek tiek skirtis esant skirtingoms naršyklėms ar Android versijoms.